Alanya - 11

 
Hade ett par underbara dagar med två av mina närmaste vänner i Alanya förra året. 
 
/Emelie

Lördaaaag

Syrran och jag intar soffposition i kväll framför en bra film med dricka och chips. :)
 
 
/Emelie

In i dimman


Men tjena blåggen

Förlåt förlåt förlåt för sämst uppdatering. Vi har haft fullt upp de senaste veckorna och jag (Hanna) tog bland annat körkort igår!! Åå jag är så lycklig och glad att jag klarade det :D Gick ut och åt med min kära igår kväll för att fira.Idag ska jag och Emelie ha födelsedagskalas nummer 378. Nej men idag ska vi fira med våra underbara vänner för alla har inte kunnat samma dag förens nu. Blir så kul detta!
 
 
/Hanna

Fullt upp

Vi har haft fullt upp de senaste dagarna. Jag har pluggat massor av körteori, skrivit klart en uppsats och pluggat som en tok inför ett matteprov. Emelie har pluggat mycket hon med så bloggen har kommit lite ikläm :)
 
 
/Hanna

Släktträff

Snart åker vi mot Skara. I helgen är det släktträff som står på schemat, en helg fylld med massa okända människor, japp det är så vi vill spendera den :)
 

Haha vi dör

 
Ja... vad tycker ni? Haha!

Saknar dej

Du är mitt liv! Hoppas så mycket att du får komma hem snart igen, för jag saknar ihjäl mej!
 
/Emelie

Skoldag och löpträning

Slutade tidigt idag, sista lektionen var inställd :D Har varit ute och sprungit 5 km nu och precis tagit mig en dusch så nu är jag fräsh igen. Senare ska jag skypa med min älskling som jag saknar såååå mycket. I kväll ska jag och Hannis kolla på X factor och skratta haha! Vad ska ni göra idag? :)
 
 
/Emelie

Happy girls


Våran födelsedag

18 år!!!!
Inatt, 00.01 gick vi på krogen för första gången och oj så kul vi hade. Det kändes inte minst imorse när vi vaknade av frukost på sängen! :) I eftermiddags hade vi kalas för oss tillsammans med släkten och vi har ätit massor med tårta och öppnat presenter.
 

Biomys

På bio med våran underbara vän Lena :) Snabba Cash II är filmen vi ska se, hoppas den är bra och värd att se! 

Torsdag

Vi har precis kollat finalen av Robinson och vi tycker ingen av dom som var i finalen skulle vunnit. Anna (eller Leif) skulle vara den värdiga vinnaren. Hur som haver kan vi inte göra mycket åt det haha! 
 
I morgon väntar en skön dag i skolan med endast en lektion på 40 minuter sen är det äntligen helg. I helgen väntas bio, grillning med vänner, minst ett träningspass och en massa mys. Lite pluggning kanske det också blir men helst inte ;)
 
 
/Emelie

Sommaren är kort

Saknar sommaren!
 

Glad tjej

Är ovanligt glad idag, studsar runt som aldrig förr och kan inte sluta att le :) Härligt att känna så också ibland. Fått klart en uppsats idag och ikväll blir det ännu en kväll bänkad framför Robinson som jag och Emelie följer som slavar! Men innan dess blir det en springtur, tjingeling!
 
/Hanna

Soffläge för min del

Medans Hanna har åkt iväg till träningen sitter jag kvar här hemma. Orkar inte i dag, gick i skolan till två och jobbade till halv fem. Nu ska jag plugga matte innan jag intar soffan och filten! Kanske blir en chokladkaka eller två också. Mumma! Hoppas det är något bra på tv i kväll också :)
 
 
/Emelie

Aktiv dag

Jag och syrran tycker vi varit väldigt aktiva idag. Vi har pluggat flitigt, tagit en löptur på 7 km innan träningen (!!) och nu på kvällen har vi börjat på vårt projektarbete! Nu är min kille här så nu ska vi gosa lite framför en bra film innan vi ska sussa. I morgon väntar ytterligare en dag med plugg och träning!
 
 
/Hanna
 

Sovmorgon

Sovmorgon på måndagar kan nog vara den bästa uppfinningen. Vi börjar faktiskt så sent som 12.20 denna dag och slutar redan 13.55! :) Gött! Ikväll ska vi iväg på fotbollsträning och sen blir det nog att slappa resten av kvällen. Vad ska ni göra idag?
 

<3

När man helst vill krypa under täcket finns du alltid där positiv och närgången. Men det är det som är så bra med dig. Du behöver inte i ord förklara eller trösta, du bara är där. We will make it through. Know why? Cause we have each other! Tack min allra käraste syster <3
 
/Emelie

Söndagsmys

En trött dag idag men vaknade upp otroligt glad. Hade en underbar kväll igår med mina närmsta vänner. :) Idag ska jag och Emelie släpa oss iväg och hyra någon bra komedi som vi ska se tillsammans med morötter, dipp och dricka ikväll. Söndagsmys med twin!
 
 
/Hanna

Vi är redo

Nu åker vi och grillar med några kååååmpisar! Ha en trevlig kväll :)
 

Shopping

Hallå folket! :) Har spenderat de senaste 4 timmarna på stan med Julia och Amanda. Hittade lite smått och gott..tycker det finns lite dåligt med kläder just nu. 
 
 
/Hanna

Hallådär folket!

Ska strax springa iväg och avverka några timmar på Coop, jobbar nämligen där så 9-17 blir det jobb för min del. Senare i kväll blir det party med mina babes. Kommer att bli kanonkul det kan jag lova :) Skulle gärna byta med Hanna idag dock som ska i väg och shoppa..avundsjuk.
 
 
/Emelie

RSS 2.0