Matematik och fysik

Dö dö dö dö dö. Här sitter jag en söndags kväll och pluggar flitigt.
 
 
/Hanna

Våran helg

Hade ni en bra helg? :) Det hade vi och här nedan kan ni se lite bilder.
 
 
/Hanna och Emelie

Varm choklad och plugg

Men tja, här sitter jag med lite varm choklad! Blir häng med mina kompisar matte- och fysikboken idag, trevligt ;) Ja och så Emelie förstås. 
 
 
/Hanna

Fredagar är underbara dagar

Fredag, längtat efter dig!
 
Sitter och lyssnar på musik nu i Hannas snygga lurar hon köpte i Stockholm :) Vill ha! I kväll ska jag bara ta det lungt, se någon bra film och så har jag privata kockar (=Hanna + pojkvän) som lagar tacos åt mig ikväll, kan det bli bättre? ;)
 
 
/Emelie

Skoltoalett, javisst!

Skrivit prov nu, gick galant för både mig och syrran! Slutar 13.00 idag, då ska jag hem och cilla, hänga med världens bästa pojkvän och fredagsmysa hela dagen lång.
 
Obligatoriska skoltoaletts-bilden.
 
/Hanna

Badkar

Ibland kan jag tycka ett varmt och skönt bad är det äbästa som finns, och det tyckte jag ikväll!!
 
 
/Hanna

Tisdag och ny dag

Nu skoldag, nya tag! :D Trots två prov den här veckan så tycker jag ändå det är kul att gå till skolan, sån är jag.
 
 
/Hanna

Keps är kul

Nu har vi pluggat färdigt för idag, MINSANN!
 
 
/Hanna och Emelie

Måndag 5/11 - 2012

Hej där på er! :)
Hoppas ni haft en riktigt bra lov. Själv gjorde jag inte så mycket än vara med kompisar och umgås. Inga läxor blev gjorda i alla fall..haha! Ska sätta i gång och plugga inför två prov jag har den här veckan nu! Jag och Hanna hittade godis i skafferiet så det ska vi smaska på under tiden ;)
 
 
/Emelie

Göteborg och Stockholm

Hade det toppen de sista dagarna av lovet. Jag och min käraste var ju som sagt i Göteborg och dagen efter åkte vi till Stockholm och var där i tre dagar (två nätter). Välbehövlig tid spenderades :) <3
 
Här är två bilder :D
 
/Hanna

RSS 2.0