I väg till en kompis

Ska i väg till en kompis nu. Vi ska hyra film, baka och så ska jag färga håret på henne! Blir en bra dag :D Ska köpa en massa onyttigt på vägen dit också HEHE :D
 
 
/Emelie

Mot göteborg

Haft en toppenmorgon med min kille! Vi tog sovmorgon och nu är vi påväg till Göteborg för en heldag där innan det bär hemåt igen :D
 
Idag är vi glada!
 
/Hanna
 

En dag på stan

Hängt med en Denise på stan idag och shoppat upp hela studiebidraget. Fick mycket fint för de pengarna :) Snart ska jag sätta mig bredvid tvilling med pojkvän i soffan och kolla på det där programmet om Göta Kanal. Hanna tyckte det var löjligt kul förra veckan men jag tittade inte så får väl göra det nu innan hon tjatar öronen av mig haha!
 
Idag!
 
/Emelie

London calling

London kan vara den mest underbara platsen som finns. Här är en bild på mig och Hanna från i somras när vi var där!
 
 
/Emelie

Delicious

WE ARE DELICIOUS! 
 
 
Om jag inte skriver något mer så är det för att Emelie dödat mig för bilden ovan... take care!
/Hanna

Keps

Körde på keps idag, funkar bra när man har en dålig hårdag!
 
 
/Hanna

Bra måndag

Jag har haft en riktigt bra måndag idag. Fick reda på att jag fått MVG på senaste matteprov och MVG på en uppsats i historian. Mer än nöjd! I dessa stunder vet man varför man pluggar :D Hoppas ni också haft en bra dag idag :D
 
I helgen ska vi och åka skridskor (förhoppningsvis), jag och Emelie ska försöka släpa med oss Jennifer (våran syster)! :D
 
Våran kära storasyster längst till höger <3 (Och underbara Lisa till vänster!)
 
/Hanna

Godmorgon

På bussen mot skolan! Hoppas ni får en bra måndag :D
 
 
/Hanna och Emelie

Film

Nu har vi bunkrat upp med godis och ett mongo-humör! Den typ av dag idag, nu kör vi på film :D
 
 
/Hanna

Gofika!

Skön söndag! Trots att det är söndag haha ;) Hängt på stan med vänner, fast vi fikade nog mest. Gott var det i alla fall! Ikväll blir det mys med tvilling framför Solsidan och någon bra film. Är det söndag så är det! :D
 
 
/Emelie

På bättringsvägen

Fortfarande hängig men febern har gått över nu! :D Så på bättringsvägen är jag allt, det är skönt. Hoppade högskoleprovet idag, får göra det vid annat tillfälle helt enkelt. Hade aldrig orkat sitta hela dagen när man inte mår bra. Hoppas det gick bra för alla som skrev!! Hanna kom hem och skrek "Fyfan, jävla skitprov! Man betalar ju pengar för att få reda på hur jäkla dum man är!!" Haha kunde inte låta bli att skratta. Men hon såg nöjd ut när hon rättat :D
 
Hängig tjej!
 
/Emelie

Lördag

Denna lördag = högskoleprov! Ska snart till provlokalen igen och fortsätta.
 
 
/Hanna

Shoppingtur

Är och shoppar med min underbara! Vi fick fel McFlurry på Mcdonald's... då ser man ut såhär.
 
 
/Hanna + Anton

Lika?

Medans Hanna och hennes kille är och shoppar sitter jag här och är snorig och äcklig. Kollar på lite bilder! :) Jag och Hanna tycker inte vi är speciellt lika egentligen trots att vi är enäggstvillingar men nu när jag satt och kollade igenom bilder fick jag syn på den här bilden!!
 
Vi kanske är liiiiite lika då...
 
/Emelie

Tröstäter

Det får man när man är sjuk!!
 
 
/Emelie

Förra helgen

Vi var ute med några kompisar i helgen och hade det superkul!
 

Färgning av hår


Klassfest

Hade klassfest igår eller det skulle i alla fall vara det. Kom lite fler personer än planerat men det var väl bara kul igentligen! :)
 
Glad var jag i alla fall!
 
/Hanna

RSS 2.0